23 december

Skrev ingenting igår. Hade bara ingen lust och verkligen inget att skriva. Eller joo engentligen men de tänker jag inte skriva här.. Idag är det sista rycket innan julafton! Det ska städas och det ska fixas och det ska slås in presenter och det ska kläs julgran. Blir lite stressad bara jag tänker på det, men det ska nog gå bra! :) Satt och rullade köttbullar igår i typ 30 min haha, mycket köttbullar ska det va!

Det som känns konstigt den här julen är att jag inte är så "tänk om jag får det där och det där" osv. Alla andra år har jag gått i minst en vecka och tänkt på vad jag kanske får. Så är det inte nu och det känns lite.. tomt. Men ändå skönt på nåt sätt. Jag tror det är för att jag inte önskat mig fysiska saker som kläder eller så. Min enda önskan var (oj vad det lät dramatiskt nu plötsligt) ett terminskort  på The Voice. Det skulle verkligen vara GULD ♥

Suddenly Seymour is standin' beside you
You don't need no makeup, don't have to pretend

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0