Bad day? No, a GREAT day

Kom hem för ett tag sen, shit va slut jag är! Men de va asklu idag som vanligt, eller lite roligare faktiskt. På första klassen hade vi Dawid istället, tycker han e mycke bättre! Lektionerna blir liksom lite roligare. Så stort plus på de. Sen på raggan dansade vi dancehall (klassen e egentligen ragga/dancehall). Inte lika kul som raggan men ändå grymt rolig. Efter lunchen hade vi MJ, roligare idag för det va en roligare koreografi och liksom till en specifik låt, tycker de är mycke bättre så. Sen street fusion, ny koreografi som va mycke lättare, det va en utmaning men jag hann ändå med det mesta. Så idag va de roligare för jag kände mig inte så efterbliven. Sen åkte vi hem för vi pallade inte med hip hop 2, inga mer koreografier! Sista dan imorrn, tråkigt men ändå ganska skönt, min kropp behöver vila! Dessutom kommer jag jue fira jul en gång till, fast hos mamma då på onsdag så det blir skoj. Nu ska jag ta en välbehövd dusch!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0