Great day for dancing

Har jag sagt hur mycket jag älskar dans? haha jag är helt slut i kroppen efter en dag på The Voice, men SHIT va kul de va!! Första lektionen böjade vid 12 men som vanligt va jag och Cassandra tidiga, så det blev lite väntan. Sen hade vi Hip Hop 1 med Mario, ganska okej. Jag tycker inte att han gör så roliga koreografier på lätt nivå. Men det är jue ändå dans så jag ska jue inte klaga? Sen hade vi Ragga med Valdés, typ roligaste lektionen på hela dan? Jag hängde liksom me bra i koreografin men det va svårt att hitta rätt takt eftersom det är lite annorlunda. Men nu kan jag skaka rumpa, eller nä, men jag vet i teorin hur man ska göra haha. Sen va de lunch, och tur det, jag blir jue hungrig skitfort. Vid halv 5 va de Michael Jackson med Isse. Trodde att det skulle vara roligare, antingen att vi skulle lära oss typ hans koreografier eller liksom moonwalk eller nåt. Men jaa det va helt okej ändå, även fast isses lektioner är lite tråkiga. Sen efter det va det Street fusion med Danne, grymt roligt i början, fram tills det blev mycket koriografi på kort tid. Jag tror att all den koreografin vi gick igenom va typ 20 sek.. Så det va inte så kul på slutet när jag kände mig dålig. Sen efter det gick vi på Hip Hop 2 med Mario. Roligare koreografi än på 1an även om det gick lite fort och jag inte såg för att de va folk ivägen.. Men jag va så seg i huvudet så det va jue inte bästa dansen direkt på slutet haha. Får se om jag tar 2an eller 1an imorrn kväll, för jag vill liksom utnyttja campet så mycket som möjligt, vila kan jag göra 2010!! Hihi, nu ska jag strax sova så jag orkar köra imorrn också, 3 dagar kvar! :) Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0