I get by with a little help from my friends.

Har inte hunnit blogga idag för vi åkte till farfar ganska tidigt och kom hem för typ 2 timmar sen eller nåt. Det va kul och mysigt och vi gjorde inget annat än att äta! Men gott var det ändå :) Fick 500 kr, välbehövt! Och en alladinask som jag sparar till nästa vecka när jag får äta godis igen! Shit jag kommer jue gå upp flera kilo haha.

Imorrn börjar winter camp. Är sjukt taggad just nu! Det kommer verkligen bli skitkul, liksom dans hela dan från 12 till halv 9, utom 2 timmar för lunch men ändå. Fatta 6,5 timmar dans!! Jag kommer vara helt död på vägen hem sen men skit i. Snacka om 4 intensiva dagar.. Totalt blir det alltså 26 timmar. De e faan mer än ett dygn! Så om jag är smart så går jag och lägger mig snart så jag kan ladda upp lite. Men inte än.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0