I give it to someone special.

De va kul att träffa folk, men alla va så dissiga så det blev inte så kul som jag trodde att det skulle va.. Men det va kul att träffa Ella, skönt att prata av sig lite om allt. Saknar henne grovt! Älskar vädret just nu, torr kyla och typ vindstilla med massa snö :D Underbart att vara ute egentligen. Tittar på Wallander nu med mami, en liten unge skjuter folk, kul va?

Helt slut efter veckan som gott! I måndags va de julshow på dansen, sjukt kul! Sen har de varit plugg plugg plugg. Men nu är det över på ett tag, så himla skönt och är så lycklig :D Även om jag har har varit extremt irriterad på ett ex antal personer. Sett för mycket idiotiska människor idag.. Men det hoppas jag att jag slipper på ett tag nu.

Imorrn ska jag leka i snön med lillebror och sen åka till morbror på middag, och baka lite julgodis där emellan ;) Synd att jag inte kan äta det bara, eftersom jag har godisförbud! Men det är bara typ 13 dagar kvar♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0