Julafton är över.

Det här har varit en av de bättre jularna måste jag säga. Ingen hysteri över att paketen måste öppnas, inget buller vid middagen av massa människor. Vi blev bara 6 stycken och det räckte verkligen, behövdes inga fler! Vi tog det lugnt med paketen och det kändes verkligen skönt att det inte va så mycket egentligen. Vill ni veta vad jag fick då? Hihi, fick mest småsaker egentligen: pengar, presentkort, en bok, duschtvål och bodylotion och lite annat. Sen säger Lea när alla julklappar är utdelade: ja sen får du vip-kortet till dansen också men det räknas nästan inte som en julklapp. Tror ni jag blev glad eller?! Kunde nästan inte sluta le! Helt sjukt och de kommer bli så jävla kul! Imorrn ska vi åka till farfar i snöstormen och fira där. Hoppas att det blir trevligt och så! Kanske inte att åka i snöstorm men ja. Nu ska jag sova och tänka på vilken underbar termin det kommer bli på dansen.. Peace änd löve, ha en fortsatt trevlig helg! <3

Kommentarer
Postat av: hej gumman kul att ni fick en så trevlig julafton jag hade fullt upp med folk som skulle ha korv pizza och öl i massor men kom i håg att halva dansen e från mej vip kor kramtet alltså ha de bäst nu så ses vi på tisdag

2009-12-25 @ 07:14:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0