Lite onödigt inlägg eller?

Gillar faktiskt nya designen väldigt mycket om jag får säga det själv! Inte för tråkig och inte för udda, som jag typ haha. Känner att jag absolut inte har något intressant att skriva så det blir ännu ett ointressant inlägg, tyvärr. Jag har jättetorra läppar men jag fryser iaf inte, som jag alltid gör!

När jag tänker på terminen som gått inser jag att jag precis klarat av min första termin på gymnasiet! Och det gick ändå hyfsat bra. Trodde faktiskt att det skulle vara jobbigare. Visst det har varit intensivt senaste veckorna men innan har det varit lugnare än i 9an? Fast intressantare dåra (älska de ordet!). Men jag ska ändå förbättra mitt sätt att plugga nästa termin. Jag måste engagera mig mer, kämpa hårdare. För jag gör jue inte det här bara för att, jag vill jue ha en framtid också. Så jag ska inte börja med allt i sista sekund, inte stressa upp mig för saker som faktiskt inte är så farliga, ta det lugnt och göra mitt bästa helt enkelt. Det ska nog bli nåt av mig också.. :)

Längtar som faan till WINTER CAMP på The Voice. Ska bli grymt kul och nu är det bara 8 dagar kvar. Hur najs e inte det? Jag kommer få dansa i princip hela tiden mellan 12 och 20.30 i fyra dagar. BÄST

Kommentarer
Postat av: berit

haha dååraaaa :P

2009-12-17 @ 22:24:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0