LYCKLIG

Har haft avslutning idag, så himla skönt! Verkligen grym allsång på Last Christmas måste jag säga hihi. Sen mysig fika i klassrummet och min klass e bara för vrickad! Hur många 16-åringar tävlar om hur snabbt dom kan äta pepparkakor liksom. Seen skulle vi till Café 60's men de va sjukt mycke folk och sen kunde vi inte bestämma hur vi skulle göra så hälften gick och käka och hälften fortsatte leta café. Vi såg Lasse Åberg! Fatta coolt!! Det slutade med att vi trängde ihop oss på Espresso House vid centralstationen. Skvaller blev det och sen skulle jag hem för mamma skulle hämta mig, blev sen men nu är jag hemma hos mamma tillslut :)

Sen ska jag till min gamla skolas avslutning, sista julavslutningen för dom ska stänga för den är för fattig och dålig. Ska träffa gamla niorna så det NAJS! Nu måste jag sluta, bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0