Skinny love

Det blev inte så att jag träffade Ella, eftersom hon sov typ hela dan (a) Sen skulle jag hjälpa Lea me lite shit så, de blev en lugn hemmakväll för mig istället. Jag har kommit på mig själv att vara så, jag föredrar en mysig hemmakväll än att träffa folk, HELT SJUKT! Jag vill inte va så egentligen, men vad ska man göra? Jag kan jue inte gå ut om jag inte vill direkt, fast oftast brukar jag tycka att de e rätt kul när man väl kommer ut hihi.

Imorrn blir det nog lite städning och julklappsinslagning. Nu sitter jag och har socialt umgänge med Tanja (hennes uttryck också haha) Pöss på rumpan alla barn :) ♥

Kommentarer
Postat av: mersiha

fin blogg vad gör du då?:D

2009-12-22 @ 17:42:21
URL: http://merissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0