Soul on fire

Kom hem lite tidigare idag för jag gick inte på sista klassen, orkade inte! Har ännu mer ont i kroppen idag. Eller det är mest trötthet i musklerna typ? Men ja, dagen gick braaa. Vi fick beröm på Hip Hopen (känns verkligen skitsjukt att skriva så men ja) och det är jue alltid kul :P Raggan va roligare idag, even better. Förutom att min höft knäcktes så det gjorde ont hihi. Lunch utan bestick och sen va de MJ. Lite roligare idag. Sen Street Fusion! Jag fattade koreografin bättre idag även om jag inte gjorde rätt alla gånger, men man kan jue inte va bäst första gången direkt. Sen åkte jag heem och nu har jag ätit och nu ska jag duscha, LOVELY ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0