Takes time to love

Tjabba tjena! Så himla skönt att ha jullov! Jag trodde att jag hade försovit mig i morse.. inte lika kul, men sen insåg jag hade lov så jag kunde lugnt sova vidare :) Idag blir det till att köpa julklappar! Har knappt köpt nåt så lite panik, men det fixar sig! Idag kanske jag träffar Ella, kanske även sover där, MYS.

Har verkligen sug efter dans nu! Och varför dansar jag inte bara? För jag tycker de e så tråkigt att dansa själv sådär! Lektionerna på The Voice e jeu ruuligast, då lär man sig massa nytt jue! Men jag behöver inte vänta så länge för på lördag börjar WINTER CAMP! Jag vet inte hur många gånger jag har sagt det eller hur mycket jag tjatat men jag längtar nästan mer till de än självaste julafton! Helt sjukt.. Men det kanske blir lite dans med Ella ikväll, man vet aldrig hihi ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0