Ny start, här är jag

Jag ville börja om på nytt, så här jag. Jag vet inte om jag kommer va sådär skitseriös med det här men vi får väl se. Jag sitter och fryser som in i helvete och ska läsa igenom biologin snart, sista grejen innan jul, NAJS! Sen ska jag kolla om det finns nåt gott att äta till Bonde söker fru, LOVE IT :D hihi töntstämpel där men vad ska man göra? Är hemma ensam denna afton så det är mys, något som är ännu mysigare är att morgondagen är det sista riktiga skoldagen för 2009! På fredag är det bara avslutning lite kort så det räknas inte (a) nä nu ska jag sluta skriva om ingenting!

I don't want the world to see me
Cause I don't think that they'd understand
When everything's made to be broken
I just want you to know who I am


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0