Drop it.

Åh man kan nog inte vara tröttare än vad jag är just nu. Eller jo, kanske lite. Dagen har varit LÅNG. Biologin är rena mardrömmen, det vi lär oss är ganska intressant men jag blir så stressad över att samma vecka vi ska ha prov så får vi lära oss nya saker som vi måste ha koll på. Tycker att de e ganska jobbigt.. Sen va de idrott som gällde, och det känns att jag inte tränat på ett tag. Sen satt jag och tittade på alla skateare (eget ord) vid Stadsbiblioteket och läste lite i solen. Men sen blev det för blåsigt så jag drog mig mot the voice och läste där istället. De va en okej lektion idag, jag gjorde fel hela tiden och då blev jag bara förbannad. Sen åkte jag hem och har ätit middag och fått hjälp av lillebror med idrotten. Nu ska jag duschaaaaaaaaaaaaaaaa innan det blir en kväll med tv/biologiplugg i pauserna! Multitasking är bäst (a)

 

Pepp!! Låten vi dansat till mest typ på våra lektioner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0