Glad Påsk eller?

Tjena! Har inte orkat blogga idag, känns som att dagen har varit superlång när jag tänker efter! Vaknade typ vid åtta och satte mig med PS, va tvungen att prova CS4 Extended!! Själv tycker jag inte att det inte är så stor skillnad från CS2 men det är jue lite förbättringar. Men jag kan jue inte allt heller, en med mer kunskap kanske tycker att det är jättestor skillnad. Anyway, sen gick jag ner och åt en mycket god LCHF-frukost (bortsett från sockret jag hade i teet) med pappa, mucho trevligt. Sen har det blivit en del foton idag också! En riktigt fin dag och katterna va på "modellhumör" idag så det va bara att passa på. Älskar känslan i kroppen när man får till en riktig toppenbild! Sen har jag inte gjort så mycket mer än att sitta och slappa. Pirates är på i bakgrunden, blir alltid lika chockad över hur jävla bra Johnny Depp gör Jack Sparrow. Awsome som man säger. Tror inte jag ska sitta uppe så länge till, bye.

Gick inte att lägga upp bild just nu, blir kanske imorrn..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0