Hhjlldsjhhvlcxkisc. Ville bara säga det.

Har ni känt att ni bara vill slå alla som är nära at the moment? Yep det va känslan på vårt klassråd idag. Världens mest omogna diskussion om vad vi tycker om att få matsal. Kom igen, borde man inte när man är 16-17 år kunna inse att människor tycker olika? Huvudvärken kom som ett brev på posten när dom satte igång. Sen ännu mer huvudvärk när man såg kemiprovet jag fick tillbaka. Visst det va inte jättemycket fel men det va samma fel på typ alla frågor. Så cry på det, sen åkte jag hem och sov till typ halv 5, mår inte super idag. Får se hur det känns imorrn. Nu ska jag borsta tänderna och sova lite, bye.

Kommentarer
Postat av: bästa jag

sv: VEEET :) förväntar mig att du tar helt aaaaasm bilder när du köper den där jävla kameran :P

2010-04-21 @ 18:52:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0