Life is good.

Yo yo yo, what's up? Va en timme i skolan, provet gick ganska bra. Sen rullade jag till gymmet och körde lite kondition. Börjar bli riktigt duktig på att ta mig till gymmet faktiskt, tummen upp för det! Sen gick jag runt lite i stan innan jag åkte hem och mellanlandade. Sen träffade jag Ellaaaaa i Skäris och vi pratade om ditt och datt. Väldigt mys måste jag säga. Sen kom man hem och tog de lite lugnt innan det blev mat, kycklingspett i jordnötssås!! Gotta love it. Sen har jag bara suttit i soffan med min man TVn som sällskap. Sen det mest underbara: PÅSKLOV!! Känns helt otroligt skönt eftersom jag är ganska (läs väldigt) skoltrött just nu. Men jag laddar om under lovet så kör vi sen. Men under lovet ska man inte tänka på skolan så shhhh. Ska nog inte va uppe så länge till för jag är ganska trött ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0