Och jag som trodde att det var torsdag.

Är smått jätteledsen (eh okej?) för min dator e typ trasig? Jävla piss. Visst det är "bara" en del som är lite halvt lös men ändå, stör mig som faan.
Engelskan gick helt okej, den enda är att jag inte kan stava. Blev klar rätt fort och hade håltimme, ändå rätt najs.
En av de roligaste luncherna på länge, bara så bäst. Förutom att min macka gick sönder så jag slängde en bit på golvet.
När vi hade slutat satt jag i typ 45 min och kollade på grabsen som skateade (ser helt fel ut men hur ska man annars skriva?) vi stadsbiblioteket, soft.
Housen blev min död, golv hela klassen. Jag är 273% säker på att jag kommer ha träningsvärk imorrn.
Är helt slut så jag ska tänka på allt jag måste plugga och lägga mig och sova. Yo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0