One wild night.

Oh yeah, asgrym kväll igår på Magic Bar! Men också väldigt trevligt hos Becca. Hon fyller år idag men vi va där igår för att fira. Många små barn men det va kul! Och god tårta (a) Och Fabian luktade bebis!

Sen började dom diskutera mat och diet och då blev vi såklart kvar ett tag till. Men sen kom vi iväg iaf till Magic Bar på Karlaplan där Håkan och Micke skulle uppträda senare på kvällen. Maten va super: oxfilé och potatiskaka med ost (tror jag, gott var det!). Till efterrätt blev det panacotta med bigarråer. Under maten gick lite trollkarlar runt och trollade vid borden. Till vårt bord kom bara (bara och bara) Axel Aldercreutz och trollade bollar och mynt ur öronen på oss bland annat.
Sen skulle han köra lite trick på scenen, man blir helt fascinerad, iaf jag. Om man ser trolleri på tv eller nåt är det inte på samma sätt. Då kan man inte försöka lista ut tricken på samma sätt. Och man blir ännu mer chockad när man sitter och fokuserar och tänker att nu ska jag allt se hur du gör. Och rakt framför ögonen på det så är tricket gjort och du märkte ingenting.
Sen efter en del trevlig väntan så drog Håkan och Micke igång! Alltid lika galna och eftersom vi satt vid bordet längst fram, jag allra längst fram så fick jag såklart hjälpa till på scenen. Men de va kul som faan! Man kan bara inte beskriva hur galen Håkan är, man måste uppleva det. Ni kan iaf få lite bilder!
Absolut det bästa på hela kvällen, man skrattar så mycket så man får ont i kinderna. Love it ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0