Tappat den röda tråden?

Tjabba tjena, låg uppdatering eller? Kommer nog vara så hela lovet om jag känner mig själv rätt. Eller ja, minst ett inlägg per dag kanske inte är så låg uppdatering om jag tänker efter. Iaf, det känns som att det inte blir något direkt innehåll i inläggen nu för livet leker, de e bara sjukt najs med vädret, sommarkänsla på hög nivå idag: solen sken, det va nästan för varmt för att gå i skinnjackan och folk grillade överallt så doften låg i luften. Underbart. Farfar var som sagt på besök, väldigt trevligt som vanligt och vi åt asgod panacotta. Sen stack jag till mi madre och vi handlade och sen har det blivit soffan hela kvällen. Både jag och hon va ganska sega så det passade oss bra. När hon gick och la mig kollade jag på Bröllopsfotografen. Handlingen är inte den bästa men jag tyckte ändå att den va ganska bra. Förmodligen för att han var fotograf höhö. Jag ska nog inte sitta uppe länge till. Det ska jue firas påsk här hos mamma imorrn och sen ska jag till pappa eftersom det är jobb på G, kan inte vända på dygnet helt jue. Yes det va allt från mig, ha de gött!
Ska också ta telefonlån för att köpa en kamera som Robin i Bröllopsfotografen! (IRONI)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0