You live to learn and you learn to live.

Dagen har varit väldigt seg. Tänkte att jag skulle fota lite idag men så fort jag drog upp rullgardinen och såg molntäcket som gjorde världen grå så blev jag verkligen otaggad. Det enda jag gjort idag är att hjälpa mamma att handla, ligga i soffan, äta, spela lite spel, äta lite till (och ja så fortsätter det hela dan) Känns som att klockan är mycket mer än vad den är så jag ska bara titta färdigt på Mord i sinnet och sen ska jag lägga mig i sängen och försöka läsa min satans bok!!

Imorrn ska jag träffa Ella igen, älskade vän. Ska till Ikea och flumma lite, blir nog lite bilder också. Försöker fota lite varje dag så man fångar lite bilder från vardagen, det är dom bilder som är roligast att titta på när tiden gått.. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0