123 hej då yo!

Kom och tänka på en sak, tänk om de e sånna här störningar med tågen imorrn också, hur faan ska jag komma till skolan? Faan jag hatar verkligen när de e störningar i tunnelbanan. Så nu måste jag upp 45 min tidigare (mycket på en sovmorgon) för att kolla om det fortfarande är samma störningar som idag, då måste jag åka med buss som tar tiiid. Åh orkar inte, dessutom så missar jag min sovmorgon! Inte okej.. Jag har ont i ryggen. Ska lämna in mitt profilval imorrn. Men en kul grej e att vi ska till Wallmans imorrn kväll, får se hur det blir! Nu ska jag nog gå och lägga mig så jag kan "tjäna in" min sovmorgon.

"På grund av rådande väderlek kommer SL trafiken under måndagen att gå med starkt reducerad kapacitet. Det innebär att det kommer bli mycket trångt ombord på tåg och bussar. Vi ber därför våra resenärer att överväga om de har möjlighet att undvika rusningstrafiken, eller arbeta hemifrån.

De stora störningarna innebär att SLs Reseplanerare inte kan ge tillförlitlig information just nu. Titta istället på ”SL-trafiken just nu” här intill för aktuell störningsinformation.

Inför måndag morgon gäller nedanstående prognos för SL-trafiken. Vi kommer att lämna en ny prognos imorgon kl 06.30."

 

Men nåt som gör mig lite gladare är den här snubben, så hjärndött så det bara blir bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0