f (x) = 7x - 3x

Tjabba, sitter och räknar matte. Går faktiskt ganska bra, det ser krångligare ut en vad det är. Men funktioner är ändå inte min grej riktigt.. Men det måste göras! Jag ska liksom läsa Matte E och jag klagar på det här? Inte bra, måste hitta bättre studieteknik (typ att faktiskt ta hem boken ibland och göra några tal..) Iaf linjära funktioner får vänta en stund nu. Dagen har varit ganska najs. Gjorde världens konstigaste presentation på mentorstimmen, men alla skrattade jue så? Sen va de chemistry, kemi alltså. Blev skitförvånad över att jag hade lyckats så bra på stökiometriprovet, även om jag inte fattade dom mest simpla saker på provet.. Iaf, käkade jag lunch me bästa Tanja, satt i omklädningsrummet i typ en timme och snackade om typ allt, våra komplex och jag vet inte vad haha. Vi är verkligen SÅÅÅ olika! Sen spinning, jag dog men man blev liksom peppad ändå, och det va inte jobbigt att göra, det gjorde mest ont i rumpan av dom där cyklarna. Chill koreografi på dansen, men det va skönt så man inte behövde ge sitt allt hela tiden, vilket jag inte kunde eftersom mina benmuskler va döda. Nu måste jag plugga vidare en stund till och sen ska jag gå och lägga mig för jag är sjukt trött. Sista dan för veckan imorrn (YES!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0