Jag fick en penna av min fröken för jag är bäst

Dagen har varit allmänt konstig. Dagen började dåligt, va helt borta typ, reagerade knappt när folk pratade med mig (psyko) Sen hade vi nån konstig tema-dag, jag donerade 50 kr till barncancerfonden, flummade järnet innan och under mattelektionen när jag inte kände mig som världens idiot när jag inte förstod när Jonna skulle förklara. Sen mitt under mattelektionen råkar jag klämma mitt knä. Jag säger Aj och alla typ kollar mot mig. Jag ba vad? Jag har tydligen skrikigt ganska högt fast jag inte vetat om det, PINSAMT. Sen dödade jag tid genom att försöka förstå matten, sen house-klass, man blir trött som faan. Imorrn är det torsdag. Torsdag. Får se hur den dagen blir. Torsdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0