Lördagsmorgon

Har varit vaken i 3 timmar nu, gick och la mig ganska tidigt igår så jag fick ändå sova ut :) Har städat nästan hela mitt rum och ska tvätta lite sen. Woho Anneli kan faktiskt få saker gjorda ibland! Ikväll blir det indiskt! Ska ut me Lea, Petra och Cassandra och sen åker vi till dom och tittar på Melodifestivalen. Ska bli trevligt och väldigt gott! Nåt som är mindre trevligt är den här satans snön! Och det blåser och då blir det ännu värre. Jag lovar, fåglarna håller på att blåsas in i husen här på gården! Inte kul.. Jag vill ha vår. Blä.

Lite bilder jag tog i morse. Det är äckligt mycket snö, ogilla
Kul att de e snö mellan fönstren också haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0