Och med detta säger jag GOD NATT

Är det någon som kan göra film är det James Cameron. Såg Avatar 3D idag, så äckligt bra va den. Vet inte om den skulle vara lika bra som "vanlig" film men skit samma, den va bäst. Men jag har grymt ont i ögonen och huvudet nu efter, man anstränger jue ögonen på ett annat sätt. Seeen blev det Titanic nu ikväll, också av James Cameron. Och behöver jag säga mer? Titanic e en klassiker. Såg även Austalia. Storyn va jue inte den bästa, trodde att den skulle va slut hela tiden, men den va ändå bra på nåt sätt. Lite snurrig men ändå bra tidvis. Sen tycker jag Australien är så coolt. Språket, naturen, människorna, allt. Jag ska lätt åka dit nångång i mitt liv. Skulle va så awsome. Nu fryser jag om fötterna så jag ska sova (makes sense?) Äh ska vila ögonen iaf. Dans imorrn och sen hämta kläder på kvällen, naaajs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0