sexton nolltvå tvåtusentio

Borde sitta och plugga massa spanska nu, ska göra det snart när jag gjort att jag vill på datorn så jag verkligen kan fokusera! (oj ambitiös jag låter) Kort skoldag idag, fattade inte mycket på kemin, Erik pratade om polsk riksdag. Yep that's my day. Dans idag också, kul även fast jag kände mig helt slut. Så fort jag satte mig på tåget in till stan så tog energin slut på något sätt. Sen stack jag tillbaka till skolan för att ha ämnessamtal i matte och naturämnena. Gick ganska bra faktiskt, speciellt eftersom Jonna sa att hon hade skrivit fel på omdömet och att jag hade visat MVG-kvaliteter, det är alltid skönt att höra. Sen åkte vi och åt på Kina Muren. Galet gott och mätt blev man. Nu är det dags att plugga spansk grammatik, yeay

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0