Skulle kunna bo in Voice-kläderna

Har precis tvättat håret och tagit av mig sminket, så sköönt. Hämtade kläderna, älskar när dom är nya, så mysiga. Det blev svarta mjukisar, svart hoodie och svart t-shirt! Ska snart titta på Köping, favorit i tv-tablån asså. Känner inte så jättemycket av den där jobbiga söndagsångesten men det kommer nog framåt kvällen.. Men det har varit otroligt skönt att ha långhelg, tycker att man borde ha det oftare (a) Men men vad ska man göra. Inte mycke liksom. Får se om jag skriver nåt sen eller inte, förmodligen inte men man vet jue aldrig (y)

Kommentarer
Postat av: bästa jag

vad vet du jag kanske känner inte känner nåra andra odiskreta människor, va va va?

2010-02-07 @ 20:36:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0