SL är inte min bästa kompis just nu.

Hatar snö, hatar SL. När jag kommer ner till t-banan står det "ingen trafik mellan Skärholmen-Vårby Gård pga signalfel" Ah okej men då ställer jag mig och väntar på ersättningsbussen. Står där i 10 min, ingen buss kommer. Sen kommer en, den går åt fel håll. Kommer till Vårby Gård, får vänta lika länge där på en buss åt rätt håll. Innan den hinner komma har det plötsligt kommit 309759 människor som också ska på bussen. Sen kommer en, folk fattar inte att alla inte kan få plats så dom står ivägen för dörrarna som ska stängas innan vi kan åka. Sen kommer jag till skäris, klockan är kvart över, jag börjar halv, det tar en timme att åka dit. Inte värt att stå och vänta i kylan på att det kanske kommer ett tåg. Tar en runda i skäris i typ en timme, tågen går fortfarande inte så jag går hem. Inte så jättelångt, kanske 10-15 min eller nåt, men med såhär mycke snö och såhär kallt va de INTE kul. *tycker jättesynd om mig själv* Så ingen dans blev det, bara en jävla skitdag. Blää, ska börja städa snart också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0