Som Svampbob säger.. It's friday!

Sitter på engelska. Alla andra sitter och skriver och eftersom jag är klar skulle jag bara chilla, så de gör jag. Lunch på Donken, mums fillibabba! Okej ska aldrig säga sådär igen. Sen biologi där jag fick en del saker gjorda. Sen släppte Peter bomben, vi ska göra ett projektarbete om miljö och utveckling i olika delstater i USA. Fine låter intressant tycker jag, sen säger han det. Muntlig redovisning. Shit pommes frites, illa tänker jag och sen säger han det värsta: PÅ ENGELSKA. Mådde fysiskt illa när han sa det, blev helt yr i huvudet. De två värsta sakerna på denna jord på riktigt.. Jag vill inte jag vill inte jag vill inte jag vill inte jag vill inte! Får verkligen ångest när jag tänker på det.. Så jag ska inte göra det utan jag ska tänka på vilken underbar helg som börjar om en timme! Ikväll blir det chill i soffan med familjen, sen sova! Hihi då vet ni hur början på min helg ser ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0