Seg uppdatering

Låg i sängen hela dagen igår, så skönt! Idag mår jag lite bättre men inte bra. Jag försöker skriva min evolutionsrapport som jag måste skicka in imorrn, men det vill sig bara inte. Hur mycket jag än tänker kommer det inte fram några bra resonemang på pappret (läs worddokumentet). Tänkte bara göra lite på den idag och göra resten imorrn, men frågan är om jag ens kommer kunna göra lite idag. Blä vet inte vad jag ska skriva. Ikväll ska jag till min kära moder eftersom hon fyller år idag! Grattis till henne, sen kommer jag förmodligen stanna hos henne för det lutar åt att vara hemma imorrn också.. Ska strax äta lite och sen hoppa in i duschen och komma på en KICK ASS frågeställning till rapporten! Då vet ni det, tjenixen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0