1:a Januari 2010

Känns verkligen inte som fredagkväll! Vet inte riktigt varför, mina fredagkvällar brukar jue se ut såhär heh. Men imorrn blir det inte en dag i soffan inte! Ska träffa bästa Tanja hihi, ska kolla skor och sen ska vi såklart catch up a bit. Känns som evigheter sen jag träffade henne sist! Sen blir det en hemmakväll, det är min stil. Festande är inte riktigt min grej. Visst de kan va askul nångång ibland. Fast det här året ska jag försöka dra ner lite på hemmakvällarna och träffa mer folk, man känner sig rätt isolerad efter ett tag faktiskt. Men iaf, jag gillar hemmakvällar och det döljer jag inte :) Nu ska jag fortsätta kolla på den halvdåliga filmen på tv som jag sett minst 5 ggr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0