2010, here I come..

Japp då va det 2010 då! Fyverkerierna va fina som alltid, även om jag mest störde mig på idioterna nere på gården som inte kunde sjkuta.. Men iaf, åt godis också.. Snacka om sjuk känsla! Och det va inte ens så gott som jag trodde att det skulle va.. Så förhoppningsvis blir det lätt att hålla sig till lördagsgodis hihi. Har jag några nyårslöften då? Nej inte löften direkt med lite mål att sträva efter:
  • Äta mindre skräpmat och dricka mindre läsk
  • Få bättre kondition (här ska det tränas!)
  • Fokusera mer på skolan och inte göra allt i sista sekunden..
  • Träffa folk oftare, inte bara sitta hemma
  • Leva livet och ha kul!
Jaa det var väl mina små mål, skit va töntigt det låter! Men det känns som att jag inte kommer hålla allt, och det känns jue inte kul att bryta löften. Men har man bara mål att sträva efter känns det inte lika jobbigt haha. Nu ska jag slappa lite i soffan, myyyys ♥

Kommentarer
Postat av: taaaaaaanja

Gott nytt år igen :D Lycka till med målen!

Men duu vad tkr du om you + me träffas nån gång snart och catch up lite? Hör av dig, pusspuss :)

2010-01-01 @ 14:33:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0