26 Januari 2010

Dagen började inte så bra, jag gick upp lite sent och fick stressa som faan. Sen missade jag ändå tåget, INTE KUL. Men jag kom precis när vi börja så det blev jue bra ändå. På mentorstimmen skulle vi ha presentationer av oss själva. Jag han inte göra med Tanja hade faan bästa presentationen haha. "Vet ni en gång spelade jag på Lattjo Lajban!" Så underhållande så det finns inte! Sen hade vi lite kemiiii. Lunchade med Tanja, prata om typ allt och lite till, mys. Dansen va sjukt kul, det är mycket roligare när det blir en liten utmaning, man får kämpa lite. Mycket bättre än förra terminen för nu går vi inte genom typ 5 steg i taget 20 ggr. House imorrn, första för terminen eftersom jag va sjuk förra veckan, får se hur det går.. Nu ska jag mysa framför tvn, bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0