And I still hold your hand in mine

Kom precis hem från Solna, va i skolan och simma i Vasalundshallen. Jag dog på riktigt, och jag råkade simma 2 längder för mycket för att jag tappade räkningen så jag simmade 550 m istället för 500. Jag har seriöst aldrig simmat så långt. Men det var de första längderna som va jobbiga sen va de bara att köra, man fick upp farten och tänkte på annat. Sen fick jag inte basta eftesom hallen va så uff att dom höll på att bygga om tjejernas, blä. Tanja bjöd på pommes frites på grillen sen, mums :) Bra att först träna järnet och sen käka snabbmat (y) Nu ska jag sätta mig och göra min engelska, sen ska jag belöna mig själv med en tupplur mihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0