Det är pappas födelsedag, hurra hurra hurra!

Har inte bloggat nåt idag eftersom min älskade pappa fyllde år :)♥

Satt med familjen och spelade tv-spel till halv 2 (a) Sen somnade jag vid 4, kul? Väcktes av Lea vid 10 för vi skulle sjunga för pappa, så det blev inte mycket sömn där inte! Men förhoppningsvis får jag enklare att sova, men troligen inte.. Iaf, farfar och Katharina kom hit och Lea lagade jättegod mat, även fast det var Ivo-mat (min morbrors rätter är lite mer avancerade kan man säga) så det var roligt! Sen hade pappa lagat god tårta som vanligt. En suverän avslutning av jullovet tycker jag ändå! Det ska bli kul att träffa lite folk igen, jag gör jue aldrig de på loven typ.. Sen blir det nog lite kondition efter skolan, behöver verkligen träning, man ser jue skillnaden på innan jul och efter.. Nä nu ska jag ta och försöka sova, kommer se hemsk ut imorrn annars eftersom jag inte sovit så bra senaste tiden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0