Explosionen

Jag har sprungit och krupit som en hund
Jag har blundat och gråtit utan grund
Jag har letat och vaknat
Sen du åkte härifrån
Jag vet att dom andra dom skrattar åt mig
Men jag kan inte stoppa den här explosionen i mig

Jag kan dyka från Västerbron och klara mig
om du bara ser mig
Sjunga och gå ut naken på Gröna Lund
om du bara ber mig
Ringa i Sofias klockor
om du bara hör
Ja, jag gör vad som helst
om du kommer tillbaks
kommer tillbaks till mig igen

Jag har dansat på tomma diskotek
Jag har stirrat på min vidriga tapet
Jag har letat och vaknat sen du åkte härifrån
Inget dom säger kan ändra på mig
Jag vill bara skrika
Förlåt mig,
Jag älskar dig


Älskar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0