Fredagsmyyyys!

Sitter här i mammas ganska osköna soffa och myser med daim, jordnötsringar och Let's Dance! Är ganska trött faktiskt, vet inte riktigt varför eftersom jag sov mer än jag brukade i natt, men det är ganska bra eftersom jag ska upp tidigt imorrn och jobba! Det känns lite motigt sådär på morgonen när man hellre vill ligga kvar i sängen och mysa, men när man väl är där går tiden ganska fort. Sen fick jag reda på att det blir bio med familjen efter! Alvin och Gänget 2 blir det, ska bli grymt kul. Jag har alltid varit lite svag för barnfilmer haha (a) Och man får jue umgås med lillebror också och det är jue alltid ett plus! Nu ska jag laga lite mat till matlåda imorrn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0