GÄSP

Så in i helvete trött, ska sova strax, ska läsa lite först bara hihi.
Kort dag idag så det hände inte så mycket, kemin va störd. Jag kommer faila totalt på provet nästa fredag, förstår verkligen inte stökiometri.. Måste börja göra det känner jag, om jag inte vill få IG på typ all kemi hela gymnasiet? Aja jag kom hem tidigt efter att jag gjort lite ärenden, Lea hade stukat foten, stackarn :( Kom inte så långt på engelskan för jag höll på att somna, så jag la av och la mig i sängen och sov en stund. Seriöst har aldrig varit såhär trött utan direkt anledning. Jag sov inte mindre än vanliga vardagar i natt, jag har inte tränat eller dansat. Säkert bara för att jag går och fryser överdrivet mycket hela tiden. Nä nu ska jag stänga av och kolla allt inför morgondagen, go' natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0