I just want you to know who I am

Det blev en del film nu ikväll, mys :) Först ut var The Story Of Us, med Bruce Willis och Michelle Pfeiffer. Mindre bra film kan jag säga. Absolut ingen handling i filmen typ, kändes det som. Inte värt att se iaf. Sen blev det Next med bl.a Nicholas Cage och Jessica Biel. Den va däremot väldigt bra. Cage kan se 2 minuter i hans framtid, coolt. Snacka om tråkigt att ge honom en present hihi. Sen Footloose med Kevin Bacon. Jag har sett den förut men det hade inte Lea så. Helt okej film liksom, och man kan jue inte klaga på Kevin Bacon´s utseende direkt.. Nu ska jag strax sova, eller jaa det blir musik för jag har fått så svårt att sova nu på lovet.. Bjuder på en bild på Kevin ♥

Jaa jag kan erkänna att jag har lite udda smak när det gäller killars utseende ibland!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0