I want you

Jag brode egentligen ligga och försöka sova, men som vanligt fastnar jag vid datorn och då går tiden ganska fort! Kom på att om jag gjorde mindre bilder i PS så funkade det väldigt bra, eller ja det hackar lite men hela datorn hänger sig inte iaf! Så då har jag pillat lite med det och nu har jag laddat ner massa nya penslar! Så jag kanske lägger upp en och annan bild då och då.. Som sagt har jag fullt upp imorrn på dan så jag kommer inte uppdatera förrens på kvällen, eller snarare sen eftermiddag. Nu ska jag bara borsta tänderna och smörja in mina torra händer (dom har blivit så torra att jag fått sår! Och ja jag använder vantar HELA tiden när jag är ute) och sen ska jag försöka sova. Bjuder på dagens låt och en ganska fail illustation som jag gjort med hjälp av Tutvid.com:

Som sagt, kan bara göra små bilder..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0