På allmänt bra humör just nu

Hejsan hoppsan!
Pappa har precis hjälpt mig att installera PS på min dator, men tråkigt nog klarar den inte de.. Så det suger. Nåt som inte suger är att jag har sovmorgon imorrn! Börjar halv 11 med lite biologi, hur najs e inte det? Känner att det kommer va en allmänt chill fredag, även om jag slutar halv 4.. Men shit samma, myskväll hos mamma me Jonte blir najs oavsett när jag slutar. Kommer kanske jobba på lördag, också grymt najs eftersom man tjänar en del på det, och pengar tackar man väl inte nej till eller hur? Ska snart gå upp och lägga mig och läsa och sen sova, så jag faktiskt utnyttjar min sovmorgon! Det får bli mitt sista inlägg idag, har inget mer att säga. See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0