See you soon

Hejsan svejsan, har inte bloggat för jag har inte orkat/inte haft tid. Har inte hänt så mycke egentligen: va sjuk i onsdags. Väldigt skönt med en dag hemma i sängen så jag fick vila upp mig lite. Kort dag igår, va me Tanja på eftermiddan, mys! Idag va de också kort dag eftersom vi slutade efter kemiprovet. Det gick hyfsat, bättre än jag tänkt mig med det kunde gått bättre. Men jag är nöjd! Nu ska jag faktiskt gå och lägga mig, tro det eller ej. Anledningen är att jag ska jobba imorrn! Jag är verkligen jätteglad över det, lite mindre glad över att jag förlorar en sovmorgon.. Men det är en smäll man får ta! Så nu ska jag sluta skriva och ta och försöka sova

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0