Söndag? Neej men det är jue lördag!

Känns som att de e söndag, grymt najs att sen inse att det bara är lördag! Det va motigt att gå upp i morse, men när jag väl gick upp va det ingen fara. Det va lite segt ibland på jobbet med sen hade jag plötsligt slutat och pappa skjutsade hem mig. Sen var det dags för bio, skitmycket folk på Heron men vi kom in på bion i tid iaf ;) Den va kul och Jonte tyckte det va roligt. Sen va de en skitsöt unge som satt bredvid mig haha. Nu har jag bara chillat i soffan med datorn i knät och pillat lite i PS, kom på varför det sega nu.. Hade ställt in cm i bilderna istället för pixels. Alltså när jag skulle göra en bild som var 800 pixlar bred blev den 800 cm bred.. Inte konstigt att datorn segade haha. Nu ska jag fortsätta kolla på What a girl wants, så söt film!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0