Städning pågår

Tjaaa, de va ett tag sen jag blogga. Eller jaa, i torsdags iaf. Natten på macken var mycket trevlig. Trevliga vakter som kom och fikade och inte så många puckon :) Bakade massor och körde skurmaskin hihi, den macken har nog aldrig varit så vacker (a).. Eller nåt! Hem och sov och gick upp 12, alltså 4,5 timmars sömn. Va trött och seg hela dan, men när jag väl gick och la mig vid 23 kunde jag faan inte somna! Det slutade med att jag somnade vid 3 och gick upp typ 13.. INTE BRA! Hoppas jag somnar tidigare ikväll så det inte blir så jobbigt på söndagkväll.. Skola på måndag.. Det har varit jävligt skönt med lov men jag måste börja göra saker på dagarna istället för att ligga hemma i soffan och typ äta? Så det är inte världens sämsta att börja skolan igen, även om det såklart känns lite tungt..

Håller på att städa och ska fortsätta med det så jag inte fryser till nån isbit här nere, det är seriöst skitkallt! Bloggar kanske ikväll om jag har något vettigt att säga, eller jaa hur många av mina inlägg innehåller nåt vettigt? Ändrar det där: jag bloggar om jag har lust! Mycke bättre :) Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0