A lovely day with Ella

God morgon på er. Sitter här hos Ella och tittar på när hon sover, så sööt ♥ Igår va de verkligen en dag med Ella. Eller först va jag hos frissan.. Färgade om till min "vanliga" färg (den som jag tycker e mer jag) och klippte lugg och kort blev det! Men det blev bra, även fast man känner sig som en femåring i luggen i början.. Sen träffade jag kära Ella och vi käka på Subways, gick runt i Skäris och hade skitkul haha. Sen åkte vi till Heron för vi skulle på bio, men vi va lite tidiga så vi va på Media Markt och "testade" Apples datorer höhö. Sen va det dags för Alice i Underlandet! Såklart i 3D. Johnny Depp va bara för bäst (som alltid) och jag kommer se filmer igen! Sen tog vi en fika på ett jättemysigt ställe på Heron, snackade lite skit och sådär fram tills vi båda höll på att dö för de va så varmt, så vi gick ner till fontänen och lekte lite precis som när man va liten. Sen åkte vi och hälsade på min kära moder på jobbet, mys. Hon blev helt chockad när hon såg mig, hon kände inte igen mig heller så jag ångrar att jag inte busade lite me henne (a) Hon visste alltså inte att jag hade klippt mig. Sen åkte vi hem till Ella och spelade lite Eyetoy och såg 10 things I hate about you. Sen blev vi så irriterade på att Heath Ledger va galet snygg och alldeles för underbar för att dö så ung, så vi gick och la oss (och för att klockan va typ 3?) Här kommer lite shnygga pics från igår!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0