A pretty najs onsdag

Åh seg som faan! Dagen har varit okej. Gjorde inte så mycket som jag borde på kemin, hade ingen penna (ingen lögn faktiskt) sen lite spanish och svenska. På lunchen ville tanten på Julias att jag skulle äta bulgur fast jag inte hade beställt det.. Jag fick inget kinder ägg på matten så jag blev ledsen. Men jag fick låna en penna och då blev jag glad igen och jobbade med faktoriseringar och sånt. Sen shoppade jag lite smått och flippa galet på housen. Eller nåt sånt, kul va det iaf. Nu ska jag plugga kemi till provet imorrn. Det enda i skolan imorrn, så skönt! Sen är det påsklov!! Kommer bli galet skönt att komma bort från skolan. Sen blir det lite träning på gymmet också innan mitt lov börjar på riktigt. Så nu KEMI! (inte facebook)

Kommentarer
Postat av: Kia

Häftig header! :D

2010-03-31 @ 20:43:27
URL: http://kiiika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0