Är alltid lycklig när jag dansar

Tänkte skriva ett inlägg i skolan men då skulle vi på lunch så jag hann inte. Bajs på skolan, hatar vårt projekt som tydligen ska redovisas nästa vecka. Vill bara att det ska vara över! Sen idrott efter lunchen som bestod av väldigt kompakt raggmunk. Helt okej även om jag dog lite som jag alltid gör när vi har styrketräning (a) Sen skulle jag låna en bok till svenskan men den fanns inte! Så då tänkte jag att jag tar en annan av böckerna vi kunde välja mellan men tror ni den finns då? Blev lite irriterad, speciellt eftersom vi ska ha den imorrn.. Så jag drog till dansen typ jättetidigt. Sen när vi väl skulle börja så kommer Mario in för han är vikare för Jonas. Brukar tycka hans koreografier är lite svåra men den vi körde idag va helskön! Jag bara körde med världens energi och hade hur kul som helst. Men nu är jag helt slut och vill verkligen inte plugga svenska sen.. Kanske hoppar över det och gör det på lektionen imorrn eftersom jag ändå inte har någon bok. Jag får se, nu ska jag kolla om maten är klar, man blir jue hungrig av att träna!! Skriver nog ett inlägg senare, så vi hörs då ;)

Från avslutningen i julas, kärlek ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0