Den långa vägen hem.

Yeah är inte helt 100 på kemin men jag är så förberedd jag kan bli på egen hand, nu får de gå som det vill! Nej men jag tror det kommer gå rätt bra ändå på provet. Jag kommer inte kunna allt men eftersom de bara va någon dag sen jag fattade grejen så är jag rätt nöjd med det. Så skönt att slippa ta me datorn imorrn, det väger trots allt en del, och sen träningskläder på det. Skönt att slippa kort och gott. Är fett sugen på att ha riktigt mysiga kläder på mig imorrn, ingen aning om vad jag egentligen menar med det men men! Är man snurrig så är man säger jag bara. Ska sitta uppe en stund till och läsa igenom kemin sen blir det sängen, åh så mysigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0