Dreaming with a broken heart

Jag vill inte till skolan imorrn, jag vill inte gå upp tidigt, jag vill inte. JAG VILL INTE (nån som missat att jag inte vill till skolan imorrn?) Jag blir ledsen när jag tänker på skolan. Ändå har jag varit borta från skolan i typ två veckor, det kanske är därför det känns mer? Det känns inte kul någonstans! Jag brukar ändå tänka: "äh jag får jue träffa folk och så, ha roligt" men nej faan det skulle jag klara mig utan känner jag nu. BLÄ men vad ska man göra? Man måste ge sig iväg till helvetet. Skulle faan hellre jobba alltså. Blää. Jag kan trösta mig med lite John Mayer och tycka lite synd om mig själv (jag vet att jag kommer vänja mig efter typ 10 min i skolan så egentligen är det fett onödigt att jag tycker synd om mig själv men det skiter jag fullständigt i!) Anyways, godnatt Sverige.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0