Good morning starshine, the earth says hello

Godmorgon. Vaknade typ nyss, jag ville sova mer men eftersom Conny var i köket (precis under mitt rum, ljudet går direkt upp) så gick det bara inte. Så jag satte mig här och försökte vakna till. Idag ska jag slappa och städa lite. Och ha söndagsångest en dag till! Det va så jobbigt för jag hade det igår hela dan för att jag trodde att det var söndag. Vill verkligen inte tillbaka till skolan.. Har ett projektarbete som väntar.. Och jag missade början eftersom jag var sjuk så jag får se hur mycket min grupp har hunnit. Aja nu ska jag inte tänka på det utan jag ska tänka på vilken underbar skön söndag jag kommer ha! Ska snart gå ner och käka lite, men först lite bloglovin' och musik!
David Bowie-Suffragette City <---- SPOTIFYLÄNK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0